Söndagsmys

Min söndag den 5/4 skulle egentligen sett ut så här:

Gassande sol
Mysig promenad på Tylösand med Anna W (alias Lus)
Grill på kvällen med Jocke, Martin och Lus

När jag vakna i morse va solen till min stora besvikelse borta.
Så söndagen blev så här istället:

Det började med att jag blev upphämtad av Lus som hade fått äran att låna Victors sportbil. Vi tog en racingtur bort till Eurostop där jag bl.a. hjälpte henne med att välja ut en parfym till Victor. Sen skulle vi handla ljus på Eko-hallen och när vi väl kom till Eko-hallen så var den borta. Eko-hallen som skulle vara så bra... Så vi körde bort till ÖB på Flygstaden och tröstade oss med lite godis och ett varsit fyllt påskägg + en grön energidyrck som faktiskt va god. Sen pantade vi lite burkar och käkade på Max. Supermysigt, är glad över att jag har träffat Lus. Hon har verkligen förgyllt mitt liv här i Halmstad: Love you! Sen blev det en liten tripp ner Ö Stranden, efter det blev ett besök hos Lusens pappa i Gullbranna och vi avslutade på ett besök i godisaffären. När jag kom hem stack jag till maxi och handlade kvällsmat till mig och Jocke. Vi skämde bort oss med ryggbiff, pommes frites, persiljesmör och vitlöksbröd.

Den här dagen blev inte riktigt som planerad, med andra ord en supersöndag :D

Över till något helt annat. I veckan hände något mycket tungt. Min katt Ramazzotti avlivades. Anledningen var att han hade fått stora eksem som var obotliga och det var hemskt att se honom lida. Men det är lika tungt att veta att han är borta, han blev 13 år gammal, och han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.



R.I.P Ramazzotti - kommer att sakna dig så otroligt mycket!!

Kommentarer
Postat av: Knut

Kul att du är tillbaka! Ska börja kika in här igen. <3

Postat av: Anna Lundh

Alla tiders ;)

2009-04-07 @ 11:57:58
URL: http://annalundh.blogg.se/
Postat av: Josefin

Äntligen!

2009-04-07 @ 19:01:46
URL: http://zimmergren.se
Postat av: Emilia

oj oj :( tråkigt . villdu titta in i min blogg ??? och komenetra lite

2010-06-15 @ 09:18:27
URL: http://emiliajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback