Jag är tillbaka: snygg, sexig och singel

Oj, vad längesen. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev senast. En sak som har hänt är att jag numera är singel och livet har aldrig varit mer än underbart. Från frihet i en liten ask till frihet i en stor ocean. Man kan säga att jag och Jocke har gått från flickvän/pojkvän till bästa polare. Det bara blev så och det var bäst så. Så nu vet alla hur det ligger till. Tycker bara att det är patetiskt med par som separerar och aldrig mer pratar med varandra. Hallå, det är ju en person somn har tillbringat mycket av ens energi på samt känner innan och utantill. Ska det bara rinna ut i sanden?? Oavsett vad det är mellan mig och Jocke kommer han alltid att vara en av mina bästa vänner. Men jag vet att det finns en viss person som motsätter sig detta. Nämner inga namn, känner som tur väl inte denna svartsjuka stackare :) Dessutom håller jag fast vid att det är vanligare än man tror att de flesta x är vänner. Dessutom blir lättare att lägga "den ljuva tiden" bakom sig.

Ska snart iväg och jobba på hotellet. 100 hungriga fotbollsspelare ska käka buffé och dricka bir.
Dags att byta om till min servitris-outfit.

See you later!!

Dagens låt: Johnny Cash - Won't back down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback