Josefin säger: Anna är bäst

Jag vill bara dela med mig av den första bilden jag någonsin tog på Anna och våran story.
Jag träffade Anna första gången HT 05 under inskrivningen. Hon var en av dem som vågade sig på nollningen medan jag flyttade in i min studentlägenhet och var för blyg och reserverad för att vara med på Nollningen.
Denne dagen sa vi inget till varandra utan så fort det var över gick jag hem.

Men en dag stod jag ute och rökte (detta censureras lite) utanför R huset och såg Anna. Hon gjorde någonting som jag inte kunde tro. Jag sa: "Anna ***** du?"
Detta var typ det första jag sa till henne.
Sedan började vi umgås mer och mer. Speciellt den dagen hon visade mig sin nya lägenhet på Nyhem.
Jag minns att vi fortsatte gå i trappan och hamnade på vinden. Hehe. Två tanksprida brudar vilse i sitt eget hus...

Vi har gjort mycket kul ihop. Vi har gjort bra och mindre bra grupparbeten, gett ett par skor en vikingabegravning, bevittnat äggning av reklamutdelare, ätit x antal kinesiska rätter, tittat på fotboll och pimplat öl, firat födelsedagar, supit oss packade i Halmstad och Ängelholm, varit på bio.
Våran första dejt var faktiskt Casanova på alla <3 dag.

Vi har skrattat åt roliga klipp på youtube/svt.se, hånat folk vi av misstag känner, suttit ute på Nyhem en hel sommar och inte gjort ett skit, suttit på en brygga i Nissan och inte gjort ett skit och sltliggen ute på min bänk och inte gjort ett skit. Och glöm inte den gången vi badade fötterna, såg en alkis pissa i vattnet och då var det inte kul längre. Och när vi fikade mitt i natten under Regattan. Hur jag letade efter Anna de första 20 minuterna in på det nya året.


Anna gillar öl, vitt vin, champange ur flaskan, camel, färgen blå, har ett förhållande med sin plattång, är fotbollsänka, läser nästan aldrig ut en bok, gör det godaste kaffet, äger endast ett par skor  hon inte får skav av, har fått ett nytt intresse: filmer som handlar om WW2, har ett jeansställ i garderoben, försökte sig på akvariefiskar, har fått x antal cyklar stulna bara i Halmstad, brukar hälla socker i mitt kaffe och en massa annat! Finns så jävla mycket jag skulle kunna berätta om Anna så att utrymmet hade tagit slut.
Jag älskar Anna! Är och för alltid min partner in crime!


Kommentarer
Postat av: Knut

Josse: Varför funkar inte din blogg? Varit error där i flera dagar :S

Postat av: Josefin

Svar: Min blogg är nerstäng för tillfållet men jag startar upp den igen när andan faller på.

2008-03-09 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback