Egypten - (åhhh!!!) Nu är det INTE långt kvar...

Åh guuuuud, nu börjar det pirra i hela kroppen. På torsdag morgon är det äntligen dags: Egypten :) Det blir i Hurdhaga vid röda havet och Luxor två dagar, med min söta jocke. Började packa redan ikväll och är nästa helt färdig. Det ända som återstår är en necessär, men det fixar jag imorgon på stan när jag och jocke ska växla pengar. Imorgon är det även föreläsning och redovisning. Sedan blir det att fixa det sista på stan och sen övernattning hos Jockes föräldrar i Varberg. Planet går från Landvetter 07:00 på torsdag och incheckningen stänger 06:00, man får stiga upp j*vligt tidigt men det är det värt :)
Då kommer vi ner mitt på dagen till Hurghaga och då är bara att slänga sig i poolen med en riktigt glassig paraplydrink!!
- Aaaaaaahhhhhhhh, så GÖTT!

Ha det så bra allihopa här uppe i det kalla Norden ;)
Till josse: Ta väl hand om min cykel och ha det så roligt med Sims-gubbarna

Merhaba (eller vad man nu säger där nere) //Anna


image19
Luxor - dit ska vi!!!

image20
Sommarvärme, sol, paraplydrinkar och bad i en hel vecka. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hurghada Anna, Hurgahada ;)

Postat av: Josefin

Nu har du varit borta i över 12 timmar. Det är dags att komma hem. Carolina Gyning hälsar föresten.

2008-03-06 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback