Sommartider, hej hej!

Nu är jag hemkommen från Ängelholm för en ny helg med jobb som väntar <--- ska börja 05:30 imorgon för att inleda morgonen med att servera frukost åt morgonpigga bussresenärer.

Min dag har bestått av räkmackor ute i det gröna och en tur med föräldrarnas motorbåt på Skälderviken där så klart blev lite bad & solande. Det känns lite surt att ha bara en dag ledigt från jobb. Hade gärna varit ledig imorgon också, men men... Det är bara att bita i det sura äpplet. Fördelen med det fina vädret är det blir mer jobb på hotellet, flera gäster=$mera pengar$. Men på måndag och tisdag är jag ialla fall ledig två dagar i rad och det prickar perpekt med Jockes ledighet. Man får hoppas att  det nuvarande medelhavsklimatet håller i sig så att man kan inviga det första besöket på Tylösand för denna sommar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och samla krafter åt en lång slitsam dag imorgon.

Bon nuit!



Se nu till att stanna soljävel! Halmstad är ingenting utan Tylösand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback