Woho!!

Oj, nu har jag tagit en för lång paus ifrån bloggandet... ojoj, så mycket har hänt sen sist. Men by the way, jag åkte ner till karen lördags efter ett kort besök hos mina förlädrar I Gånarp (en bonnahåla, 8 km från Ängelholm). Jag och Karen hade en skitrolig helg.  Vi båda blev as kalas på shotar som innehöll ren bacardi razz. Vi tänkte gå ut men så blev inte fallet. Vi stack hem till Jasmine och Markus för att värva sällskap med ut på krogen. Där tittade vi istället på roliga klipp från youtube, sjöng lite kareoke och framför allt fick jag träffa Jasmines & Markus nya (och andra) bäbisss : lilla Ian, en riktig liten sötis :) 
Mitt i natten till söndagen fick en otroligt oförglömlig väckning av Karens hund Hannibal. Jag väcktes av att jag kände en kall nos som lätt knuffade på min axel. Då makade jag på mig så att Hannibal kunde krypa ner brevid mig. Tydligen så räckte inte halva madrassen för honom så han knuffade ner mig på golvet :D Vilken tur att det fanns en soffa som jag kunde forsätta sova på.
 Morgonen därefter bjöd Karen på en smaskig frukost med bullar med Creme Bonjour Kantarell (ett måste för alla som dyrkar svamp som mig och Karen). Trots att det blev någon utgång hade jag iallafall en jättekul. Det viktigaste denna helg var inte att gå ut på krogen (vilket som i stort sett är min vardag i Hstd) utan att få träffa Karen : ) Vid tolv på söndagen kom mina föräldrar och hämtade mig. Jag och mamma gick en timmes promenad på Råbocka strand i Ängelholm medan pappa tog en sprang en runda i strandskogen. Med de friska havsvindarna försvann ruset från lördagen men jag var som sagt fortfarande seg. På kvällen blev jag bjuden på hemmalagade köttbullar med potatis och sås. Bättre dagen-efter-käk kan man inte ha.

Igår fick jag fixat beställningen av mitt kommande VISA-kort och sen åkte jag hem till Halmstad. Direkt när jag kommer innanför dörren till min lägenhet ringer Josse och ber om att få låna verktygslådan. Hon och Almedina kämpade tappert montera upp Almedinas barbord. Efter många om och men och ett litet strömavbrott fick de upp barbordet: Snyggt jobbat tjejer!!! Och jag fick återse min älskade Jocke ;) Idag har jag skrivit på hemtentan och blivit färdig med två av fem frågor än så länge. Som tur är ska den bara vara på 5 sidor så det känns rätt OK, än så länge. Imorgon är det overallsinvidning för x-nollorna. Usch, tänk vad tiden går fort... Det känns inte alls längesen när jag var på min första overallsinvigning. Det var för två års sedan och då mådde jag skitbra... Eller hur, Linnéa? ;)

Ideli kideli / Anna

image9
Fyllebild på Karen och mig :D





                                                                              
       
                                                

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, ja just det. Underbart. Usch vad tiden går fort. Herregud. Får se om jag hinner gå ut och kolla läget under invigningen :). Beror på hur det känns med tentan. Puss på dej

Postat av: Josefin

Okej. NU har du tagit en för lång paus i bloggandet

2008-02-14 @ 20:45:31
URL: http://zimmergren.blogg.se
Postat av: Knut

I'm with Josefin on this one.

2008-02-16 @ 09:11:57
URL: http://annawk.blogg.se
Postat av: Josefin

Fortfarande tyst på bloggen. Hmmm.. inte för att jag behöver blir uppdaterad (vi träffas ju nästan varje dag) men det är kul att läsa! Kom igen nu..

2008-02-17 @ 14:21:13
Postat av: Anna

Svar till Josefin: Min blogg, jag bestämmer... :)

2008-02-17 @ 23:32:17
URL: http://annalundh.blogg.se
Postat av: Knut

Utan fans, ingen blogg... Need I say more..?

2008-02-18 @ 16:14:40
URL: http://annawk.blogg.se
Postat av: Jocke

Om ni inte visste det redan så e Anna en soetis :)

2008-02-18 @ 16:40:56
URL: http://joaquim.blogg.se
Postat av: Anna

Svar till Knut: Men ska man skriva något måste ju något intressant ha hänt. Det händer ju mer på en vecka än på en bara en dag.. Ni får helt enkelt se mig som en vecko-bloggare ;)

2008-02-18 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback