10 frågor... som ni kanske inte visste om mig

1. Orter jag har bott på: Stegeborg, Malmö, Sölvesborg, Rössjöholm, Gånarp och nu bor jag i Halmstad
2. Skolor: Hjortakrokskolan (Sölvesborg, 1992-1995), Bassholma skola (Ängelholm, 1995-1996),
Toftaskolan (Munka Ljungby, 1996-1998), Söndrebalg skola (Hjärnarp, fy fan, 1998-2002), Olympiaskolan (Hbg, 2002-2005) och Högskolan i Halmstad (2005-våren 2008)
3. Vag jag ville bli när jag var liten: Astronom eller astronaut
4. Min ålder när jag lärde mig att simma: 6 år (gick aldrig på simskola utan lärde mig sjäv med ren envishet)
5. Tidigarte sportaktiviteter: Orientering, taekwondo, ridning och simning
6. Värsta tv-profil: Patrik Ekwall
7. Mina tv-favoriter: Simpson's, Family Guy, Myggan, Hjälp!, Melodifestivalen, Boston Tea Party ( och annat allt med filip & fredrik), Kvarteret Skatan (snälla, kom med en ny säsong snart), Robins, Stockholm Live
8. Favoritdjur: Katt
9. Favoritdricka: Öl, vin och champagne
10: De här visste du verkligen inte: kan alla repliker från filmen Änglagård och det var min favoritfilm när jag var liten.


image16
kan ni tänka er att en åtta-åring hade denna som favoritfilm?


Men min största favorit är Jocke, du har betyder allt för mig, trots fotbollen ;)
 Älskar dig, Jocke! /Anna


Kommentarer
Postat av: Knut

Inte för att jag kan alla repliker, men Änglagård äger!!

Postat av: Anna Lundh

Absolut, ett riktigt nationalepos :)

2008-02-22 @ 13:27:39
URL: http://annalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback