Jag = en enskild individ


      

Välkommen till min nya blogg!


Då var det dags. Har ingen aning om vart jag ska börja men att skriva lite är nog en bra början (LOL). Är trött på alla modebloggare så jag tänkte att det var dags att visa upp lite hederlig individualitet. Här blir det inget kommersiellt trams om vad som är dagens outfit, så tyvärr alla modefreaks. Jag kan använda samma byxor och tröja under tre dagar (om de inte är skitiga så klart). Dessutom är det hälsofarligt för huden på mina fötter att köpa nya skor var och varannan vecka.
 - Ack, min hud är så lättfläkt, men jag sparar en massa pengar som tur väl som jag såklart lägger på annat onödigt som fika, cigg och en solig resa ;-).

Kommande händelser i framtiden:

Pizza/öl ikväll hos Eve på Gamletull med min pojkvän Jocke och med en massa andra goa människor

Träffa Karen på lördag, min bästa vän från gymnasiet, har inte träffat henne på evigheter . Spännande!!!

Filmvisningar på Stadsbiblan i Halmstad, kommer att presentera och visa filmer som handlar den mörka delen av  Sveriges moderna historia. Tid: 18:30, 19/2 och 26/2

Dags att bli färdig med det  som jag (på tok) för länge haft som mitt personliga projekt. Jag ska skriva teoriprov för B-körkort den 25/2.

Ahhhhhhhhh. Vinterns höjdpunkt... Den 6/3 lämnar jag och Jocke det gråtrista Sverige för det varma och soldyrkande Egypten. Sug på den ni alla isolerade och frusna nordbor.

Praktik på Folkets Bio i Malmö, 25-25/4 - håller tummarna för att få in en fot på den trånga arbetsmarknaden inom Sveriges kulturliv.


Ja, det här var väl en bra början på min blogg. Orkade inte skriva någon ingående presentation av mig själv. Ni får helt enkelt lära känna mig under tidens gång (förutom ni som redan känner mig)

Go och glad, kexchoklad på er alla!!!
 //Anna Panna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Wiii! Välkommen

Postat av: mamma

Så praktiskt - nu har jag full koll på dig! När ska du lämna Halmstad och flytta hem igen? Jag har städat ditt rum och katterna frågar efter dig. Så nu sitter jag här o väntar...
mamma

2008-02-08 @ 14:59:00
Postat av: Rut

Du ska inte vara här!
Var du än är får du inte vara här!
De här människorna är inte bra för dej! Jag har sett sån´t... också knark det har jag nog sett på TV!
/Rut

2008-02-12 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback